Vérszomjas, pesszimista és türelmetlen vagyok!
2017. augusztus 10. írta: Katona Andrea

Vérszomjas, pesszimista és türelmetlen vagyok!

ka_tuntetes.jpg

Fotó: Bakki László

Az ember mindig új dolgokat tanul. Én például rengeteg új dolgot megtudtam magamról, mióta a Facebook a kommunikációs csatornáim közé tartozik.

Azt, hogy a kormánypárti szavazók minek minősítik az embert, ha az ő gondolataikkal ellentétes véleményt merek megfogalmazni, már megszoktam. Ezek többnyire egy három feles utáni kocsmai anyázás színvonalán vannak, ezekre nincs válasz, mert az észérvek hatástalanok. Amire viszont csodálkozva húzom fel a szemöldököm, az az ellenzéki oldal tagjainak egy-egy megnyilvánulása.

Gyűlölködő vagyok, ha ki merem mondani feketén fehéren a véleményemet a FIDESZ-KDNP sajátos módszereiről, és mindezt képtelen vagyok az érzéseim nélkül leírni (lásd: Ha leírom az igazat, gyűlölködő vagyok?).

Vérszomjas, békeellenes lázító vagyok, ha leírom a gondolataimat Orbán békés eltávolításának kétségeiről (lásd: Melyik harc lesz a végső?).

Pesszimista vagyok és borúlátó, ha arról beszélek, milyennek látom a jelent és a jövőt (lásd: Orbán Viktor zavaros látomása).

Hisztérikus vagyok, ha amiatt dühöngök, mert itt állunk több millióan, és bambán bámuljuk a fejünk fölött lengedező kardot, amely bármelyik pillanatban lecsaphat, és hagyjuk, hogy néhány ember uralkodjon fölöttünk, pedig hiszek abban, hogy Orbán rendszere leváltható (lásd: Orbán rendszere leváltható!). 

Diktátor vagyok és antidemokrata, ha a tematikus csoportunk oldalán udvariasan figyelmeztetni merek egy idősebb urat, hogy a repülőgépekkel, modellekkel és egyéb ilyesmikkel kapcsolatos mániáját ne a mi politikai oldalunkon tárgyalja ki, mert ez OFF Topicnak minősül. "Én már több csoportból is távoztam, mert az adminok mindenhol rá akarják kényszeríteni a saját akaratukat a tagokra. Miért ne írhatnék én erről itt, hiszen senkit sem zavar, ez úgyis tegnapi hír. Úgy tűnik, nem egy helyen szocializálódtunk! - önti rám a dühét az öregúr. Valóban nem. Én ugyanis tiszteletben tartom a netikettet, és igyekszem nem teleszemetelni mások oldalát oda nem illő témákkal, vagy ha törlik a bejegyzésemet, legközelebb jobban odafigyelek, mert ennek bizonyára oka volt. Mire megírhattam volna neki, hogy a szabályokat illik betartani, és az utcán sem mehet forgalommal szemben csak azért, mert ő úgy gondolja, hogy joga van ehhez, már letiltott. Egészségére! Ez az új módi. Jól megmondom a véleményem, majd letiltom a másikat, nehogy kifejthesse ő is az övét.

Türelmetlen vagyok, ha unom már a sok okoskodót, akik szentül hiszik, egyedüli tudói annak, mit kellene tenni a változáshoz - elméletben. Mert gyakorlatban persze sosem mozdulnának meg, de bármit csinálsz, szerintük rossz (lásd: Gödörügyi konferencia, avagy gödörből gödörbe – rendszerváltás civil módra).

Feminista vagyok, ha ferde szemmel nézem egy nő szexuális zaklatását (mind szóban, mind fizikailag), ha ellenzem a vak komondoros meggyőzés módszerét (lásd: Heti két nő és egy gyermek halála még belefér a Fidesznek), ha úgy vélem, azonos munkáért egy nőt azonos bér illet meg egy férfival, és ha támogatom, hogy több nő kaphasson vezetői pozíciót és politikai szerepet.

Nagyképű és lekezelő vagyok, ha ki merem mondani, hogy a választók nagy százaléka nem akarja érteni, mi folyik az országban, és hogy felkészületlenek vagyunk még a részvételi demokrácia alkalmazására.

Naiv vagyok, ha azt képzelem, lehet másmilyen egy ország vezetése, és ezt le is írom (lásd: Miniszterelnök kerestetik - Tanácsok a leendő magyar miniszterelnöknek vagy miniszterelnök asszonynak).

Rosszindulatú és irigy vagyok, ha ki merem mondani, hogy a parlamenti és oda igyekvő ellenzéki pártok többsége megélhetési politikusokból áll, hogy valójában egyáltalán nem érdeklik őket a választók, és csak arra hajtanak, hogy a következő négy évre meglegyen a pozíciójuk.

Begyepesedett vénasszony vagyok, ha csak legyintek arra a gondolatra, hogy jönnek majd a fiatalok, és tapasztalatok nélkül rendszert váltanak (lásd: Hol voltatok, fiatalok, amikor a kormány mindent lenyúlt?).

Agresszív vagyok, ha szívem szerint szájbaverném egy lapáttal a Ligetvédőket megfenyegető Valtonos dagadékot (lásd: “Kezed-lábad eltöröm, te faszfej…”).

Álmodozó vagyok, és majd jól belelóg a bilibe a kezem, ha azt hiszem, lesz majd egyszer felelősségre vonás, és mindazok, akik ártottak az országnak, rács mögé kerülnek (lásd: Megszólalt egy ügyész – „Orbán Viktor! Vádolom Önt hazaárulással, az ország kifosztásával…”).

Nem vagyok igaz magyar, ha nem borulok a határon túli magyar honfitársaim keblére, amikor szavazati jogukkal (vissza)élve arról akarnak dönteni, hogyan éljek a saját hazámban (lásd: Jön Orbán új népe, aki kormányon tartja élete végéig).

No és persze megosztó, felszalámizó és pénzéhes vagyok, ha megunva a sok töketlenkedést, saját kezembe veszem a dolgokat, és létrehozok egy pártot azoknak, akik a szavazásoknak mindig csak biodíszletei: a választópolgároknak. Ha úgy döntök, ideje, hogy az állam polgárai saját magukat képviseljék, és a jelenlegi pártkatonák mellett ott álljon a VÁLTOZÁST AKARÓ SZAVAZÓK PÁRTJA, A VÁLASZ!

Hát, most itt van! Te döntöd el, hogy mit kezdesz a lehetőséggel! Szeded tovább a LESZAROM tablettát, vagy teszel a változásért! (lásd. Az ország legnépszerűbb gyógyszere a Leszarom tabletta – te is ezt szeded?)

Mert nincs külső erő, amelyik megoldja helyettünk a problémát, MI MAGUNK VAGYUNK A PROBLÉMA! Kitalálhatunk mondvacsinált okokat, hogy miért nem lesz változás 2018-ban, és sóhajtozhatunk, hogy a Fidesz nem tiszteli az embert, nem tiszteli az életet, nem tiszteli a emberi jogokat. Szembeszállhatunk velük, de mivel minket korlátoznak az etikai normáink, mindig hátrányban leszünk velük szemben. Ez a hátrány mindaddig tartani fog, amíg az emberek többsége nem dönt úgy, hogy véget vet a Fidesz uralmának.

Internet: http://valaszpart.hu

Facebook: VÁLASZ-ra várva csoport

valaszmolino.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://viharzona.blog.hu/api/trackback/id/tr9712732098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása